De toate pentru casa ta!

Vino in magazin sa alegi din cea mai mare gama de corpuri de iluminat din Braila – lustre, candelabre, aplice perete, veioze, lampadare.

icon_widget_image Luni-Vineri: 8:00 - 17:30; icon_widget_image Sambata: 8:00 - 14:00 Duminica inchis. icon_widget_image Sos. Buzaului, nr. 149, Braila, Romania. icon_widget_image +4 0752 286 229 icon_widget_image contact@lustre-amenajari.ro

Politica de retur

Regulament privind serviciul de retur gratuit

Renuntarea la cumparare reprezinta un serviciu gratuit oferit clientilor COSTIDRA COM PREST S.R.L., societate comerciala cu raspundere limitata, organizata potrivit legii romane, cu sediul in Orasul Braila, judetul Braila, Soseaua Buzaului, nr.10, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J09/554/2002, numar de inregistrare fiscala RO 15048759.

Prin acest serviciu, clientii COSTIDRA pot returna gratuit in termen de 14 zile calendaristice produsele cumparate din magazinul nostru sau de pe www.lustre-amenajari.ro, conform Termenilor si Conditiilor de retur prevazute in prezentul Regulament.

Clientii care renunta la cumparare, solicitand returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integralitate.

Clientii COSTIDRA COM PREST S.R.L. sunt beneficiarii directi ai acestui serviciu gratuit.

Acestia pot fi persoane fizice  sau persoane juridice care au achizitionat din magazinul nostru sau de pe www.lustre-amenajari.ro, fiind titularii facturii sau ai bonului fiscal (persoane fizice) sau reprezentantii persoanei juridice titulare a facturii fiscale COSTIDRA COM PREST.

Cum puteti returna produsele achizitionate de la COSTIDRA COM PREST?

Produsele cumparate din magazinul nostru sau de pe www.lustre-amenajari.ro pot fi returnate  in termen de 14 zile calendaristice:

  • Direct in magazin, luand legatura cu reprezentantii nostri;
  • Daca au fost cumparate din magazinul nostru online se procedeaza astfel:
  1. Se completeaza formularul de retur si se trimite pe email la adresa contact@lustre-amenajari.ro impreuna cu dovada de achizitie (Factura) scanata.
  2. Se livreaza coletul continand produsele cumparate pe adresa noastra, Sos. Buzaului, nr. 149, Braila, judetul Braila. Livrarea coletului se poate face prin posta sau curierat, costurile de retur fiind suportate de catre dvs. Coletul trebuie sa contina si o copie dupa formularul de retur semnat de dvs. Coletele vor fi preluate doar daca sunt in cutie inchisa.
  3. Contravaloarea produselor returnate va fi rambursata in termen de maxim 7 zile de la sosirea coletului la sediul COSTIDRA COM PREST. Plata se va face prin virament bancar in contul bancar indicat de dvs. in formularul de retur.

Nota: COSTIDRA COM PREST nu isi asuma deteriorarea produselor in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare, motiv pentru care ne rezervam dreptul de a refuza primirea coletului in astfel de situatii.

Descarca Formularul de retur de aici.

 

Conditiile referitoare la produsul returnat

Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat:

  • Sa aiba toate componentele, accesoriile, inclusiv manualul de utilizare si certificatul de garantie;
  • Produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si/sau transport. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Produse care nu sunt acceptate la retur

  • produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala).

Pentru produsele returnate in magazin sunt necesari urmatorii pasi:

Clientul preda produsul in magazin cu toate componentele, accesoriile, inclusiv manuale si certificate de garantie, obligatoriu insotit de factura/ bon fiscal si de dovada platii, in baza unui proces verbal de predare primire.

COSTIDRA COM PREST va face o evaluare a starii produsului, inclusiv in ceea ce priveste componentele si accesoriile acestuia. Evaluarea produsului predat in magazin se va face pe loc de catre asistentul de vanzari.

COSTIDRA COM PRESTva emite o factura de stornare cu valoarea rezultata in urma evaluarii si va rambursa clientului suma respectiva de bani.

Suma aferenta returului, care figureaza in factura fiscala de stornare, ii va fi rambursata clientului in numerar in limita plafonului maximal stabilit prin lege, 10.000 lei in cazul persoanelor fizice, respectiv 5.000 lei in cazul persoanelor juridice (masuri pentru intarirea disciplinei financiare privind operatiunile de incasari si plati in numerar” din Legea nr.70/2015 pentru intarirea disciplinei financiare privind operatiunile de incasari si plati in numerar si pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plata).

In cazul in care suma depaseste valoarea maxima prevazuta de lege, se va completa un formular de retur care va cuprinde contul in care clientul doreste returnarea sumei. Formularul de retur va fi semnat de client.

In situatia returului in magazin, daca clientului opteaza pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, clientului i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului produs (sau, dupa caz, va achita diferenta de bani). In cazul unui retur in magazin cu o valoare ce depaseste plafonul maximal pentru platile in numerar, plata se va face tot prin transfer bancar.

In cat timp va vom restitui suma aferenta returului?

In cazul returului efectuat in magazin, suma aferenta acestuia va fi restituita pe loc, in limita plafonului maximal al platilor in numerar si in limita numerarului disponibil in casierie in ziua returului.

Pentru restituirile prin virament bancar, plata se va face in maxim 7 zile calendaristice din momentul semnarii formularului de retur.

Rambursarea sumelor pentru returul online se va face in cel mult 7 zile de la data la care COSTIDRA COM PREST intra in posesia produsului returnat.

Prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul efectuarii returului

In cazul in care nu exista neconformitati iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, angajatii COSTIDRA COM PREST vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur, dispozitie de compensare, dispozitie de plata, chitanta). Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr. CI, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare. In cazul in care dumneavoastra nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur mai sus prezentate, intrucat nu ne putem conforma legislatiei din domeniul fiscal.

Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare: toate costurile sunt suportate de catre COSTIDRA COM PREST.

COSTIDRA COM PREST poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.