De toate pentru casa ta!

Vino in magazin sa alegi din cea mai mare gama de corpuri de iluminat din Braila – lustre, candelabre, aplice perete, veioze, lampadare.

icon_widget_image Luni-Vineri: 8:00 - 17:30; icon_widget_image Sambata: 8:00 - 14:00 Duminica inchis. icon_widget_image Sos. Buzaului, nr. 149, Braila, Romania. icon_widget_image +4 0752 286 229 icon_widget_image contact@lustre-amenajari.ro
Image Alt

Intrebari frecvente

Lustre Amenajari

Cum se face comanda?

Alegeti produsele pe care le doriti si apoi apasati butonul comanda. Produsele alese vor fi vizibile in cosul de cumparaturi. La final, intrati pe cosul de cumparaturi, apasati butonul “finalizeaza comanda” si urmariti pasii descrisi.

Mai aveti si alte produse in afara de cele prezentate pe site?

Da. In magazinul nostru gasiti mult mai multe produse decat cele prezentate pe site. In afara de asta, in magazin avem disponibile cataloage de prezentare de la producatorii cu care lucram si putem aduce orice produse vedeti acolo.

Ce game de produse comercializati?

Produsele noastre sunt grupate in cele 4 categorii mari:

  • Corpuri de iluminat
  • Amenajari interioare
  • Materiale de constructii
  • Scule si unelte

Detalii despre fiecare categorie gasiti in pagina aferenta fiecareia.

Ce modalitati de plata avem la dispozitie?

In momentul de fata plata se poate efectua cu op in avans sau ramburs, la livrare. Pentru plata cu op, in momentul confirmarii platii, marfa va fi livrata la sediul dvs. Factura fiscala va fi gasita in colet.

Pentru moment, nu avem implementata plata cu cardul bancar.

Cat costa transportul?

Pentru comenzi de peste 500 lei, transportul este gratuit pe raza oraselor Braila si Galati.

Nu lucram cu o singura firma de curierat. Pentru comenzi mai mici sau in alte orase va fi practicat tariful standard al firmei de curierat. Tariful de transport va fi evidentiat separat pe factura.

Care este termenul de livrare?

Livrarea comenzilor se realizeaza intr-un interval de 2 pana la 7 zile de la primirea comenzii sau confirmarea platii (pentru cele platite cu op). Pentru cazuri particulare cand nu exista marfa pe stoc nici la furnizorii nostri, vom lua legatura cu ei sa ne lamurim cum sta situatia si va vom contacta noi pentru stabilirea detaliilor.

Aveti o lista de preturi pentru toate produsele?

Lunar, va fi disponibila o lista de preturi (format .pdf) pe site. Ea va putea fi consultata si/sau descarcata. Lista de preturi se gaseste in partea de jos a site-ului.

Daca aveti o comanda in afara produselor de pe site (din lista de preturi), va rugam sa ne trimiteti un mail cu produsele dorite, cantitatile si datele dvs. de contact. Personalul nostru va lua legatura cu dvs. pentru stabilirea tuturor detaliilor legate de plata si de livrare.

Produsele se pot returna?

Conform legii, aveti posibilitatea de a returna produsele in termen de 30 de zile de la achizitie. Pentru asta va rugam sa luati legatura cu personalul nostru pentru indeplinirea formalitatilor de retur marfa.

Ce inseamna “vintage” si “retro”?

Vintage si retro reprezinta doua stiluri care definesc design-ul obiectelor, hainelor, decorurilor sau pieselor de mobilier cu vechime mai mare de 20 de ani.

In general, retro se refera la perioada dintre 1920 si 1970 iar vintage se refera la perioada dintre 1970 si 20 de ani in urma. Diferenta nu este foarte clara, unele obiecte putand fi incadrate in ambele stiluri.

In principal, folosim termenul retro pentru obiecte care au o vechime mai mare iar vintage pentru obiecte care nu sunt neaparat vechi ci pot fi si noi dar imita stiluri vechi si patina creata de trecerea timpului.

De asemenea, ne referim la obiecte provenite din perioada de dinainte de anii 1920 cu termenul “antichitati” iar la cele de maxim 20 de ani cu termenul “modern”.

Lasa un comentariu